Finnish People ja Shadow Empire
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

Äänestys

Luovuttaako Finnish People?

Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_lcap56%Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_rcap 56% [ 5 ]
Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_lcap22%Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_rcap 22% [ 2 ]
Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_lcap11%Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_rcap 11% [ 1 ]
Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_lcap11%Board Administrator - Gold Hammer (GH) I_vote_rcap 11% [ 1 ]

Ääniä yhteensä : 9


Board Administrator - Gold Hammer (GH)

4 posters

Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  Gold Hammer Su Kesä 28, 2009 2:17 am

Tervehdys kaikille!
Olen tämän foorumin Administartor, eli sivustoa olen täällä vähän rakennellut tolle Finlandboylle ja olen täällä ylläpitäjänä. Harrastan Pesäpalloa, pyöräilyä ja ulkoilua. Pesäpalloa olen nyt pelannut kohta vuoden. Koneella tulee myös silloin tällöin, viikolla enemmän kuin viikonloppuisin.
Vapaa-aikaani vietä useimmiten ulkona, kavereiden kanssa hengaillen. Tykkään myös kehdä muille signatureja ja avatareja Photoshop Elements 7:lla.
Adminina siis alan työskentelmään täällä, aiempaa kokemusta minulla on oman ja liittouman foorumin ylläpitäjänä. Toivottavasti homma lähtee sujumaan ilman suurempia kummallisuuksia tai ongelmia. Toivotan mukavaa jatkoa, sekä keskustelu iloa kaikille.
Lempinimellä foorumilla voit kutsua GH:nna. Saatat nähdä välillä viestisi alla Edit: GH Very Happy .
Jos haluat voit liittyä myös foorumilleni sinne ovat kaikki tervetulleita. Osoite on www.fi-board.palstani.com. Musiikkia kuuntelen edesmennyttä Michael Jaksonia yleensä rockkia ja rap:ppia. Elokuvia yleensä toiminta elokuvia katselen mm. James Bondit omistan kaikki ja vähän kaikkea... Pelailen Sims 2&3, omistan lähes kaikki Sims 2 pelit. Sekä Ikariamia aloitin viime syksynä jlloin minut bannattiin multi-accountista. Ja aloitin talvella uudestaan ensiksi Keksi123:lla ja sitten Senor Keksillä ja nyt Keksillä. Pelailen myös KingsAgea Keksillä liittouma top 32 ja nimellä Ancinet Warrior. Laitan Ikariamista ja KingsAgesta kaupunkien kuvaa joku päivä. Liittoumia on Ikariamissa ollut (oma liittouma) A-Union, (oma liittouma) Alpha Ikariam, (toisen liittouma) Finnish People, (toisen liittouma) Error 403 ja nyt (oma liittouma) Alpha Universum. Hiljattain aloitin Betalla ja liittouma nimeltä (oma liittouma) Beta Universum. Omistan myös mökillä 250 kuutioisen mökkärin jolla siellä ajelen. Kerron myöhemmin siitä tarkemmin ja laitan kuvaa. Rome Total War peliä pelailen.
Suostun myöntämään että olen syntynyt vuonna 1998.

Kysymyksiä otetaan vastaan, siivoilen tätä tekstiä vähän pistän järjestykseen mutta nyt on kiire Very Happy
Gold Hammer
Gold Hammer
Board Administrator
Board Administrator

Liittouma : Alpha: -
Viestien lukumäärä : 61
Pisteet : 10945
Join date : 27.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://www.fi-board.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Vs: Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  Vieraili Su Kesä 28, 2009 2:20 am

Fiksulta kaverilta vaikuttaa... Wink Mutta, tuon mitä nyt sain tuosta selvää... Sain sellaisen käsityksen että siulla on multiaccount? Vai onko toinen betalla? Rolling Eyes

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Vs: Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  Some0ne Su Kesä 28, 2009 2:22 am

Gold Hammer kirjoitti: Hiljattain aloitin Betalla ja liittouma nimeltä (oma liittouma) Beta Universum.

Jos cörötin lukisi tämän niin saisi vastauksen.

E: Ja tuossa lukee, että hän sai bänät multista mutta aloitti uudelleen.


Viimeinen muokkaaja, Some0ne pvm Su Kesä 28, 2009 2:24 am, muokattu 1 kertaa
Some0ne
Some0ne
Päivittäis kävijä
Päivittäis kävijä

Liitto arvo :
  • Jäsen

Liittouma : Finnish People
Neitsyt Viestien lukumäärä : 190
Pisteet : 11073
Join date : 28.05.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Kemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Vs: Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  Gold Hammer Su Kesä 28, 2009 2:23 am

cörötin kirjoitti:Fiksulta kaverilta vaikuttaa... Wink Mutta, tuon mitä nyt sain tuosta selvää... Sain sellaisen käsityksen että siulla on multiaccount? Vai onko toinen betalla? Rolling Eyes

Juu elikkä minulla oli viime syksynä multi-account sillä en osannut vielä hyvin pelata Embarassed
Gold Hammer
Gold Hammer
Board Administrator
Board Administrator

Liittouma : Alpha: -
Viestien lukumäärä : 61
Pisteet : 10945
Join date : 27.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://www.fi-board.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Vs: Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  DisCoValo123 Su Kesä 28, 2009 4:54 am

itekki pelaan simssejä mul on vaan 2 ja 3 ihme et jaksoin lukee ton loppuun... no mut kommaathan mus esittelyy?
DisCoValo123
DisCoValo123
Trial Administrator
Trial Administrator

Liitto arvo :
  • Vara johtaja

Liittouma : Finnish People
Härkä Viestien lukumäärä : 360
Pisteet : 11154
Join date : 27.05.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Vs: Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  Tate Ti Kesä 30, 2009 8:41 pm

hätkähdin vähän tuosta syntymis vuodesta mulla on sama Board Administrator - Gold Hammer (GH) 655980
mikä on piste raja beta universumissa mul on betal noin 7500pistettä

Tate
Board Moderator
Board Moderator

Liitto arvo :
  • Kenraali

Liittouma : -FU-
Viestien lukumäärä : 105
Pisteet : 10892
Join date : 15.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Vs: Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  Gold Hammer Su Heinä 05, 2009 10:43 pm

tate kirjoitti:hätkähdin vähän tuosta syntymis vuodesta mulla on sama Board Administrator - Gold Hammer (GH) 655980
mikä on piste raja beta universumissa mul on betal noin 7500pistettä


Itelläni on 2000 pistettä Embarassed joten sisäministerin ja diplomaatin paikat ovat auki ja pisteraja 500 Very Happy
Gold Hammer
Gold Hammer
Board Administrator
Board Administrator

Liittouma : Alpha: -
Viestien lukumäärä : 61
Pisteet : 10945
Join date : 27.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

http://www.fi-board.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Board Administrator - Gold Hammer (GH) Empty Vs: Board Administrator - Gold Hammer (GH)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa