Finnish People ja Shadow Empire
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

Äänestys

Luovuttaako Finnish People?

Some0ne - Board Moderator I_vote_lcap56%Some0ne - Board Moderator I_vote_rcap 56% [ 5 ]
Some0ne - Board Moderator I_vote_lcap22%Some0ne - Board Moderator I_vote_rcap 22% [ 2 ]
Some0ne - Board Moderator I_vote_lcap11%Some0ne - Board Moderator I_vote_rcap 11% [ 1 ]
Some0ne - Board Moderator I_vote_lcap11%Some0ne - Board Moderator I_vote_rcap 11% [ 1 ]

Ääniä yhteensä : 9


Some0ne - Board Moderator

2 posters

Siirry alas

Some0ne - Board Moderator Empty Some0ne - Board Moderator

Viesti  Some0ne La Kesä 27, 2009 10:49 pm

Esittelyni itsestäni ikariamissa:

Aloitin ikariamin vuonna 2008 siinä syyskuussa. Itse en heti osannut pelata ja tein aluksi monia eri tilejä. Sitten älysin mennä foorumille ja katsoa säännöt joten muut tilit lopetin heti. Liittoja minulla oli alkutaipaleella useita. En ollut silloinkaan hyvä pelaamaan ja joskus vain kävin katsomassa kyliäni ikariamissa. Sen takia minulla on vähän pisteitä. Kun osasin pelata niin pisteitä alkoi tulla nopeampaa tahtia. Ensimmäisiä ystäviä ikariamissa olivat kai Roope ankka1 (Nykynen Odin), Napoletano ja muita entisiä World Leadersein pelaajia. World Leaderseista lähdettyä liityin Empire of Rome liittoon jossa tapasin Augustuksen (Nykyinen Octavius). Myöhemmin Sauras tuli kaverikseni pelkästään ikariam foorumeiden avulla. On minulla enemmänkin ystäviä ikariamissa, mutta tuossa on ne ehkä parhaimmat. Ikariamissa parhaita hetkiä oli mielestäni kaikissa liitoissa missä olin (melkein). Vuonna 2009 minulle ei riittänyt enää yksi liitto vaan hypin liitosta toiseen ja toiseen. Hyppimisen jälkeen jotkut liitot eivät enään hyväksy minua pomppimisen takia. Sitten liityin Black Death liittoon. Liiton jäsenet olivat minusta liian kaukana niin tein oman liiton, Karvanopat [Dice] jonka pyrkimys on pysyä paikallisena liittona. Alphalla aloitin joskus toukokuussa ja siirryin heti Finland Union liittoon. Pysyin siinä 2-3 viikkoa jolloin perustin Muppetin luvalla Error 403, Error 404 siipiliittouman. Putu julisti kuitenkin sodan vastaamme jonka takia kaikki jäsenet lähtivät liitosta. Sitten liityin United Alliance liittoon, mutta se ei kiinnostanut kuin 2 päivää kun löysin itseni Black Lotus liitosta. Sen jälkeen kuulin, että Error 500, uusi Error 404 siipiliittouma on perustettu niin päätin liittyä siihen ja siinä pysyn niin kauan kuin mahdollista. Tai ehkä joskus tulevaisuudessa tulen Finnish Peopleen Wink

Esittelyni itsestäni oikeassa maailmassa:

Olen 12-vuotias poika kemistä (syntynyt. 27.8.1996). Harrastuksiini kuuluu uiminen ja muu urheilu kavereiden kanssa pihalla. Minua ei voi sanoa hyperaktiiviseksi, koska aurinkoisena päivänä vietän koko päivän ulkona. Pihalla yleensä hypin trampoliinilla, pelaan futista, sählyä tai pesäpalloa. Pelaan konella yleensä 1h-3h, mutta määrä saatta vähentyä kesällä. Talviurheilusta en ole varsin kiinnostunut, mutta laskettelu on talvella todella hauskaa. Koulussa siirryn ylä-asteelle ja 7. luokalle. Kouluni sujuu omasta mielestäni hyvin ja keskiarvoni onkin 8,6. Jos on sateinen päivä tai olen muuten vaan sisällä ja jos en ole koneella niin pelaan Guitar Hero ja Rock Band pelejä hyvin aktiivisesti. Omistan Guitar Hero 3, Guitar Hero: Metallican, Guitar Hero Rocks The 80's Guitar Hero 2. Pelaan guitar hero pelejä kitaralla/bassolla expertillä ja rummuilla hardilla, välillä expertillä. Yleensä en laula, koska en siitä ole kiinnostunut. Omistan myös Rock Band 1 ja pelaan siinä kitaralla/bassolla expertillä ja rummuilla expertillä. Musiikkimakuni on Rock tyylistä ja Metallica on lempibändini. Onhan niitä monia muitakin (SOAD, Pantera, Bullet For My Valentine) jotka ovat hyviä. Kuuntelen myös välillä trance, pop ja muitakin genrejä.

Kysymällä saat lisää minusta selville.


Viimeinen muokkaaja, Some0ne pvm Ti Heinä 07, 2009 6:59 pm, muokattu 1 kertaa
Some0ne
Some0ne
Päivittäis kävijä
Päivittäis kävijä

Liitto arvo :
  • Jäsen

Liittouma : Finnish People
Neitsyt Viestien lukumäärä : 190
Pisteet : 11099
Join date : 28.05.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Kemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Some0ne - Board Moderator Empty Vs: Some0ne - Board Moderator

Viesti  DisCoValo123 Ti Kesä 30, 2009 10:17 pm

luin pariin kertaan aika pitkä esittely...
DisCoValo123
DisCoValo123
Trial Administrator
Trial Administrator

Liitto arvo :
  • Vara johtaja

Liittouma : Finnish People
Härkä Viestien lukumäärä : 360
Pisteet : 11180
Join date : 27.05.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa