Finnish People ja Shadow Empire
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

Äänestys

Luovuttaako Finnish People?

Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_lcap56%Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_rcap 56% [ 5 ]
Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_lcap22%Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_rcap 22% [ 2 ]
Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_lcap11%Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_rcap 11% [ 1 ]
Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_lcap11%Cörötin (ja mopo :) ) I_vote_rcap 11% [ 1 ]

Ääniä yhteensä : 9


Cörötin (ja mopo :) )

3 posters

Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Vieraili To Kesä 25, 2009 7:44 am

Cöröttimen henkilöesittely

Eli, olen 13v poika Raumalta. Eli siis ylä-asteelle menossa. Ja vaikka raumalla asunkin VIELÄ, menen Eurajoen ylä-asteelle, koska muutamme Eurajoelle ensi vuoden alussa (ehkä aiemmin...). En harrasta ohjatusti mitään, mutta yleensä käyn kaverin kanssa jakamassa lehteä (keskiviikkosin) ja tietysti mopolla tulee päristeltyä silloin, kun Eurajoella olen. Niin, tässä päästäänkin erittäin kiehtovaan aiheeseen, eli MOPOILUUN! Smile Mopon sain/ostin tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa. Se on 125cc piikki/dirtti/crossimopo. Ostin sen tuolta Kone-Glans kaupasta, joka sijaitsee Salossa. Ja 2 vuoden päästä sitten aionkin mopokortin ajaa, ja sitten pääsee huoletta kaupungille ajelemaan mopedin kanssa.

Tässä siis kuva nykyisestä mopostani...

Cörötin (ja mopo :) ) Miunmopedini

Tekniikkatietoa :
-LIFAN 125cc OHV moottori
-4 vaihdetta, käsikytkin
-Gromo-ladder runko
-Levyjarrut edessä ja takana
-Taittuvat ja säädettävät kytkin ja etujarruvivut
-Edessä USD-iskunvaimennus, takana kaasuiskari
-Pohjapanssari
-Poljinkäynnistys
-Renkaat edessä 14"/ takana 12", karkeakuvioiset
-Kantavuus 130kg
-Kuivapaino 65kg

Tästä siis on nykyään jo kässärin kahva katkennut (kaaduin pakkassäällä liukkaan jään päällä, napsahti poikki niinkun risu...)

Tässä sitten taas kuva moposta, jonka aion ostaa. Viim. 15 vuotiaana, varmasti ennemminkin jos rahaa on tarpeeksi!

Cörötin (ja mopo :) ) Mopojonkaostaaaion

Tekniikkatietoa :
-50cc tehokas ja vähäpäästöinen 4-tahti moottori
-Sähkö- ja poljinkäynnistys
-Edessä UPSIDE-DOWN iskunvaimennus
-Takana säädettävä kaasuiskari
-Kaksimäntäiset levyjarrut sekä edessä että takana
-Tukeva ja tyylikäs teräsrunko
-Istuinkorkeus 880mm (80 cm?)
-Renkaat etu: 100/70-17" Taka: 130/70-17"
-Paino 108kg

Ja hintaa tällä mopedilla on 1275€ tällä hetkellä (tämä myöskin myynnissä siellä kone-glans liikkeessä..)

Ikariam

Eli, nyt päästään aiheeseen jota kaikki varmasti ovat tätä lukiessaan odottaneet... Eli Ikariamiin! Kaupunkieni tasot ovat ; Pääkaupunki : 16, toiseksi paras kaupunki : 8, huonoin kaupunki : 7. Ja, tämän liittouman myötä olen edistynyt huikeasti ikariamissa! Ja nykyään monet ketkä ennen ovat hyökänneet minuun, ovat lopettaneet liittoumaan liittyessäni. Lisäksi tässä liittoumassa on mukavaa ja leppoisaa porukkaa, johtajaa myöten. Smile Mitenkö ikariam pelaamiseni sai alkunsa? Nooh, pari luokkakaveria pelasi ikariamia. Vähän aikaa katsottuani heidän pelaavan tätä peliä, ajattelin että tämä on aivan umpisurkea peli. Sitten pari päivää myöhemmin päätin itsekin kokeilla. No kavereiden opastuksella hyvään alkuun päätin jatkaa tämän pelaamista. Ja nykyään on motivaatio kohdallaan (nousee kokoajan..). Ja, tämä liittouman foorumi on kyllä yksi asia, mitä kannattaa/täytyy kehua! Aivan mielettömän hienot foorumit on poppoo saanut aikaiseksi. Täällä on oikeastaan mukavakin käydä, vaikkei uusia viestejä olisikaan tullut!

Eli, tässä nyt tällainen henkilöesittely, toivottavasti jaksoitte lukea, oli meinaan kova urakka tehdä näin järkevää (turhaa) tekstiä. Very Happy


Viimeinen muokkaaja, cörötin pvm Su Kesä 28, 2009 2:26 am, muokattu 1 kertaa

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Finlandboy 97 To Kesä 25, 2009 3:51 pm

Hieno esittely ja jaksoin kuin jaksoinkin lukea kaiken Very Happy

Entä minkälainen musiikkimaku sinulla on kun en ainakaan nähnyt tuolla sitä kohtaa
Finlandboy 97
Finlandboy 97
Board Administrator
Board Administrator

Liitto arvo :
  • Johtaja
  • Diplomaatti

Liittouma : Finnish People
Viestien lukumäärä : 211
Pisteet : 11215
Join date : 23.05.2009
Paikkakunta : Espoo

https://finnishpeople.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Vieraili To Kesä 25, 2009 5:44 pm

Finlandboy 97 kirjoitti:Hieno esittely ja jaksoin kuin jaksoinkin lukea kaiken Very Happy

Entä minkälainen musiikkimaku sinulla on kun en ainakaan nähnyt tuolla sitä kohtaa

Ainiin tuon musiikkimaun unohdin laittaa.. Nooh, räppiä kuuntelen enimmäkseen (Cheek, Elastinen, Tasis yms..) ja välillä menee Leevi and the leavingsia. Kuuntelen musiikkia yleensä mielialan mukaan. Smile Ja kiitos kun jaksoit lukea kaiken! Wink

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  jonttuli To Kesä 25, 2009 6:12 pm

Ihan fiksulta kaverilta vaikutat Cörötin (ja mopo :) ) 980650 Oli hieno esittely vaikka luinkin sen kahdessa päivässä (eilen aloitin mutta faija tuli koneelle... ja tänään lopetin Cool ) Et kaiken kaikkiaan hieno esittely ittestäs !
jonttuli
jonttuli
Trial Moderator
Trial Moderator

Liitto arvo :
  • Johtaja
  • Sisäministeri
  • Diplomaatti
  • Kenraali

Liittouma : Shadow Empire -SE-
Leijona Viestien lukumäärä : 35
Pisteet : 10926
Join date : 30.05.2009
Ikä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Vieraili Pe Kesä 26, 2009 7:42 pm

jonttuli kirjoitti:Ihan fiksulta kaverilta vaikutat Cörötin (ja mopo :) ) 980650 Oli hieno esittely vaikka luinkin sen kahdessa päivässä (eilen aloitin mutta faija tuli koneelle... ja tänään lopetin Cool ) Et kaiken kaikkiaan hieno esittely ittestäs !

Nojuu, oikeassa elämässä en aina näin fiksu ole (ainakaan koulussa... Laughing ) mutta juu, ja eihän se mitään vaikka kahdessa päivässä luit, hyvä nyt että edes luit. Smile Ja olisin ehkä voinut hienommankin tehdä (en kyllä tiedä miten) mutta kai tämäkin nyt kelpaa... Wink

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Some0ne La Kesä 27, 2009 10:40 pm

Mahtava esittely. Huonointa tässä esittelyssä oli tuo mopo. Aiheena pitäisi olla Cörötin ja mopo. Moposta kerroit melkein enemmän tietoa kuin itsestäsi.
Some0ne
Some0ne
Päivittäis kävijä
Päivittäis kävijä

Liitto arvo :
  • Jäsen

Liittouma : Finnish People
Neitsyt Viestien lukumäärä : 190
Pisteet : 11087
Join date : 28.05.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Kemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Vieraili Su Kesä 28, 2009 2:25 am

Some0ne kirjoitti:Mahtava esittely. Huonointa tässä esittelyssä oli tuo mopo. Aiheena pitäisi olla Cörötin ja mopo. Moposta kerroit melkein enemmän tietoa kuin itsestäsi.

Joo ehkäpä... Smile Innostuin nyt vain niin paljon noista mopoista kirjottamaan tietoa, taisi mennä vähän liioittelun puolelle hmm... Neutral Nomutta asiaan, tuli tuosta someonen henkilöesittelystä mieleen tuo keskiarvoni, eli se oli 7,9 johon olen varsin tyytyväinen! Keskiarvoa laski historian nro 6 (säälistä 6..) ja uskonto 6... Liikunta itellä on ollut aina 9. Musiikkikin aina ollut 9. Viime vuonna ka siis oli 8,4, eli vähän laskenut... Embarassed

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Vieraili Ma Kesä 29, 2009 5:09 am

Anteeksi doublepostia, en ole varma että onko sallittua, kun discolla ainakin on triplapostit...

Mutta nyt siis asiaan, eli kun tämä kerran minun henkilöesittely on, niin tuli tällainenkin mieleen, eli... tänään oppisin kaverin tramppiksella bäkkärin (takaperivoltin) joka menee jo lähes aina jaloilteen. Juutuuppiin pistän huomenna videon, jonka nimeksi tulee "amatööri trampoliinilla" Very Happy Niin, ja siis, kaverin trampalla opin noin 2 min sen. Kaveri ei osaa vieläkään sitä. Laughing

ei ole sallittua tästä on annettava varoitus
Discovalo123

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Some0ne Ma Kesä 29, 2009 2:53 pm

cörötin kirjoitti:Anteeksi doublepostia, en ole varma että onko sallittua, kun discolla ainakin on triplapostit...

Mutta nyt siis asiaan, eli kun tämä kerran minun henkilöesittely on, niin tuli tällainenkin mieleen, eli... tänään oppisin kaverin tramppiksella bäkkärin (takaperivoltin) joka menee jo lähes aina jaloilteen. Juutuuppiin pistän huomenna videon, jonka nimeksi tulee "amatööri trampoliinilla" Very Happy Niin, ja siis, kaverin trampalla opin noin 2 min sen. Kaveri ei osaa vieläkään sitä. Laughing

Ihan hyvä suoritus. Itse opin viime vuonna kun laitettiin tramppa niin vetäsin jotain ihme temppuja ja sitten bäkki. Mulla on joskus ollu youtubes tramppa video, mutta otin sen pois. Siinä oli jotain 8 bäkkiä peräkkäi(minä), tuplavoltti selällee(minä), trampalta bäkki maahan(kaveri), maasta bäkki(kaveri). Kaveri saanu voltti 720 eli voltti ja kaks kierrosta ympäri. Juu tramppis kuuluu mun "harrastuksiin"
Some0ne
Some0ne
Päivittäis kävijä
Päivittäis kävijä

Liitto arvo :
  • Jäsen

Liittouma : Finnish People
Neitsyt Viestien lukumäärä : 190
Pisteet : 11087
Join date : 28.05.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Kemi

Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Vieraili Ma Kesä 29, 2009 6:06 pm

Some0ne kirjoitti:
cörötin kirjoitti:Anteeksi doublepostia, en ole varma että onko sallittua, kun discolla ainakin on triplapostit...

Mutta nyt siis asiaan, eli kun tämä kerran minun henkilöesittely on, niin tuli tällainenkin mieleen, eli... tänään oppisin kaverin tramppiksella bäkkärin (takaperivoltin) joka menee jo lähes aina jaloilteen. Juutuuppiin pistän huomenna videon, jonka nimeksi tulee "amatööri trampoliinilla" Very Happy Niin, ja siis, kaverin trampalla opin noin 2 min sen. Kaveri ei osaa vieläkään sitä. Laughing

Ihan hyvä suoritus. Itse opin viime vuonna kun laitettiin tramppa niin vetäsin jotain ihme temppuja ja sitten bäkki. Mulla on joskus ollu youtubes tramppa video, mutta otin sen pois. Siinä oli jotain 8 bäkkiä peräkkäi(minä), tuplavoltti selällee(minä), trampalta bäkki maahan(kaveri), maasta bäkki(kaveri). Kaveri saanu voltti 720 eli voltti ja kaks kierrosta ympäri. Juu tramppis kuuluu mun "harrastuksiin"

Ok. Ite kuvaan tänään sen, ja ajattelin kokeilla kanssa niin monta bäkkäriä peräkkäin kun vaan mahollista. Jos vaikka edes 5 sais. Wink Ja vissiin kaveris aika hyvä trampalla! Voltti 720 on kyllä aika hieno varmaan. Smile

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Cörötin (ja mopo :) ) Empty Vs: Cörötin (ja mopo :) )

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa